Cedeo klanttevredenheidsonderzoek
Met trots rijken wij je het klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo aan. Dit onderzoek heeft plaatsgevonden in 2021 en heeft de klanttevredenheid van onze klanten in kaart gebracht.
Achtergrond informatie
Cedeo is een onafhankelijke certificerende instantie die op basis van klanttevredenheid toetsen of een opleidingsinstituut voldoet aan de kwaliteitsnorm van minimaal 80% ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ klanten. Wij zijn bij Management Kompasgroep BV trots dat wij op basis van marktwaardering zijn opgenomen in het Cedeo-bestand.
Cedeo rapport download
Klik hieronder om het rapport te bekijken.
Cedeo rapport downloaden
Cedeo-Erkenning
‘’Om voor een Cedeo-erkenning in aanmerking te komen moet een aanbieder voldoen aan nauw omschreven kwantitatieve en kwalitatieve criteria. In ieder geval moet tenminste 80% van de respondenten aangeven ‘tevreden tot zeer tevreden’ te zijn over de dienstverlening, de samenwerking en de behaalde resultaten. De score wordt exact vastgesteld aan de hand van het Cedeo klanttevredenheidsonderzoek.’’